Ostoskori on tyhjä.

Palautus ja vaihto

Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että kartta vastaa odotuksiasi ja ettei palautusta tarvita.

Huomaa, että emme vaihda personoituja karttoja emmekä hyväksy niiden palautuksia. Se on tilaustyö, joka on tehty juuri sinulle.

  • 30 days icon

    30 päivän vaihto- ja
    palautuskäytäntö

  • easy communication icon

    Helppo viestintä
    ja prosessi

  • replace icon

    Korvaamme kuljetuksen
    aikana kadonneet tai
    vahingoittuneet tilaukset

Kartat ovat suurikokoisia tuotteita, ja niiden toimitukset maailmanlaajuisesti maksavat melkoisen summan. Siksi emme voi tarjota tuotteidemme ilmaista vaihtoa tai palautusta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa ostoksesi, seuraa alla olevia ohjeita.

Kuinka palautus tai vaihto tehdään?

  • 1

    Lähetä meille sähköpostia

    osoitteeseen hei@tripmap.fi ilmoittamalla, että haluat palauttaa kartan. Liitä mukaan ostonumerosi.

  • 2

    Pakkaa karttasi huolellisesti ja turvallisesti toimitusta varten

    Parasta on käyttää alkuperäistä laatikkoa, jossa se toimitettiin. Muista suojata kartan kulmat – älä jätä laatikkoon avoimia rakoja.

  • 3

    Pidä saamasi nastat itselläsi

    ÄLÄ LAITA niitä laatikon sisään. Väärin asetetut nastat voivat vahingoittaa tuotetta.

  • 4

    Lähetä turvallisesti pakattu kartta

    kuriiritoimituspalvelujen kautta (DPD, DHL, FedEx jne.) seuraavaan osoitteeseen:

    MB Tripmapas, Verkiu st. 5,
    Vilnius, Lithuania, 08218
    +37062326666

     

    Tuotteen palautus tapahtuu omalla kustannuksellasi. Voit valita toimituspalvelun itsenäisesti kätevyyden ja hinnan mukaan. Euroopassa suosittelemme DPD- tai DHL-palveluiden käyttöä. Yhdysvalloissa ja muissa EU:n ulkopuolisissa maissa – FedEx tai TNT.

  • 5

    Kun olet lähettänyt kartan, lähetä meille sähköpostia

    osoitteeseen hei@tripmap.fi ja anna meille lähetyksen seurantanumero.

  • 6

    Kartan saatuamme tarkistamme, ettei sitä ole käytetty

    (esimerkiksi nastojen jälkiä ei saa olla). Tuotteesi on oltava samassa uudessa kunnossa kuin missä vastaanotit sen.

  • 7

    Vaihtoa varten lähetämme sinulle uuden kartan 2-4 arkipäivän sisällä

    ja ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse. Maksamme uuden tuotteen lähetyksen.

     

    Hyvitys suoritetaan 2-5 päivän kuluessa kartan vastaanottamisesta.

    Hyvitämme maksetun summan samalle tilille, jota käytit tilauksen yhteydessä.

Mitä tapahtuu, jos tilaus saapuu vahingoittuneena?

Korvaamme kaikki kuljetusyrityksen kadottamat tai kuljetuksen aikana vahingoittuneet tuotteet. Jos tilauksesi saapui vaurioituneena, lähetä meille kuvia paketista ja tuotteesta mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen hei@tripmap.fi.